Sådan foregår telefonpasning

 

Telefonpasning er et område på et marked, der får større og større opmærksomhed. Det er en branche i udvikling. Der kommer flere og flere callcentre, der er mere og mere efterspørgsel efter produkter, der har noget at gøre med at tale i telefon. På callcentre foregår der mange forskellige typer af arbejde, hvor telefonpasning er til stede i den ene eller anden grad, altså i større eller mindre grad.Telefonpasning Der er både de discipliner, hvor telefonpasning indebærer at man sidder og ringer ud til eksisterende eller potentielle kunder eller andre interessante personer, der vil give mening for en virksomhed at ringe til, og så er der de typer af opgaver, hvor telefonpasning indebærer, at man modtager opkald for kunder. Når man sidder og ringer ud, påtager man sig ofte opgaver, som hører under disciplinen tele-marketing til eksisterende og potentielle kunder. Når man sidder og tager imod opkald fra alt fra eksisterende kunder til potentielle kunder til igen andre, så påtager man sig typisk opgaver, der hører under det, vi kalder kundeservice.

Telefonpasning er altså en term, der dækker over flere forskellige ting

Hvis du bare siger ordet telefonpasning, kan det være at folk har en lidt for snæver opfattelse af, hvad dette ord indebærer, til at de virkelig ved, hvad det lige præcis er, du taler om. Derfor kan det være en god ide, at du præciserer lidt nærmere, hvad du mener med telefonpasning, når du siger dette ord til nogen. Det er bare et godt råd, som du kan vælge at følge eller lade være, som du har lyst til. Men jeg vil vove og påstå, at hvis du bruger dette råd, så kommer du ikke til at have alt for mange misforståelser omhandlende dette ord. Det skulle i hvert fald komme som en stor overraskelse for mig, hvis det gør.

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *